Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 29. listopadu 2004

Topoření a slavení, rajtování a focení.

Tak by se dal ve stručnosti popsat uplynulý víkend.

Jelikož se zima blíží kvapnými kroky a čas se krátí, nastal čas brigád na vleku. Kdo si myslí, že na brigády je lépe se sejít v létě nechť si svoje rozumy nechá pro sebe. Děkuji. Po zkušenostech z minulé zimy jsem se rozhodli, že vyměníme dvanejtečí sloupy zbyvší z původního vleku za nové a v jednoum místě provedeme posun spojený se zahuštěním. Tyčili jsem tudíž tři nové sloupy. Vskutku chlapská práce, proto jsme tentokrát nechali něžnější z lyžařek doma a sešli jsem se jen v pánském obsazení. Rozvezení, vykopání základů, ztopoření a usazení sloupů včetně montáže kladek zabralo celé dopoledne a ukouslo část odpoledne. Zima, mrholení, podzim, slivovice.

Odpolední sobota byla zasvěcena oslavě jmenin Starší. Rodinné oslavy jsou veskrze nudné k popisu, obvykle se nic vzrušujícího nestane. Ani tentokrát nedošlo k žádnému excesu. Jen Starší od švagra chodil celé odpoledne a ukazuje si na tričko říkal: "Ouba, ouba." Až večer jsme se Spokojenou pochopili, že se nám snaží naznačit, jak perfektní výzdobu má na tričku - s mámou vyrobili tiskátko hříbku a barvičkami na textil potiskli tričko. Ouba, rozumíte?!

Nedělní ráno nás se Spokojenou zastiho netradične na jízdárně. Velmi příjemné dopoledne. Navzdory nevlídnému počasí, skoupému na sluníčko, jsme si skvěle zajezdili a pochvala od Evžena taky má cosi do sebe. Oběd vařily Starší s Mladší a tak jedným stínem na dopoledni zůstalo, že Spokojené louplo v zádech a teď je více shrbená než spokojená. Jo, když někdo neví kdy má dost.

Odpoledne jsme zasvětili fotografování nejstarší, mě známé, členky naší rodiny. Obavy z nedostatku spolupráce a trpělivosti se nepotvrdily. Vznikl tak soubor osmi fotek různého ražení. Všechny jsou samozdřejmě dokonalé, jak jinak. Teď zbývá jen správně posoudit vhodnost jedné z nich, na zamýšlený účel, a je pohoda. Víte, že si můžete nechat vytisknout aršík známek se svým portrétem? Teď už ano, když jsem to tu vyžbleptl.

Večer jsme strávili příjemně na návštěvě u Záhoráků, neboť Starší pravila, že je musíme naštívit za účelem domluvy čehosi nesmírně důležitého a tvařila se přitom jako kastelán Tajemného hradu v Karpatech. Vypili jsme pár číšek čaje, zajedli to vynikajícím jablkovým štrůdlem s rozinkami. Spokojené byla masírována záda. Všichni jsme si užívali. V závěru došlo ještě na focení Záhorákovic synka, říkejme mu třebas Drzounek. I přes ztížené podmínky se fotky povedly. Dokonce i barevně.

Tož tak.

4 komentáře:

  1. Tož blahopřeju:1. K úspěšnému ztopoření
    2. Starší k svátku (viď, že se nejmenuje Xenie? Tipl bych jí spíš na Katku...)
    3. K nafocení dokonalých snímků

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji!ad 1. nebyl jsem sám, byl to takový skupinový... no nic. ;)
    ad 2. Vyřídím, doufám, že to ocení. :)
    ad 3. Tyhle jsou soukromé, až nafotím nějakou celebritu, poskytnu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. ach jo, taky bych chtěla, aby mě záda bolela po jízdě na koni, mě bolí po tom, jak jsem sama stěhovala nábytek :O( a maséři nikde...

    OdpovědětVymazat
  4. Stěhování?Tak to jsem u Tebe na bločku nikde nenašel. Stěhovala jsi velkou za malou? Jinak bolest jako bolest, jen ten zážitek při pořizování je jiný. Mne třebas bolí záda od sezení u PC.

    OdpovědětVymazat