Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 8. července 2004

Produktivita? Fakt jo? :)

Původně jsem chtěl tento článek ignorovat. Říkal jsem si, "To je kapric hvězdy." Nakonec mi to však nedalo a já píšu. Něco o produktivitě, něco o fotkách, něco o světě okolo a tak vůbec. 42.

Dnešní den začal dříve než včerejší skončil. Usnutím u televize jsem nevytvořil patřičnou tečku za včerejším blázincem a probuzení hotovostním telefonem nepatří do mých romantických představ.

Po příjezdu do firmy mne čekala tma, poněvadž proud si vzal volno a uložil se někde na hebkou mez. Po hodině rozcházení nejrůznějších fičurek, které bez proudu zkrátka nejdou, jsem zalehl konečně do postele, aby mne mohl z polospánku vytrhnout nový telefon. To už bylo půl čtvrté, "Klidně spi my to tady rozchodíme a pak si pro tebe ještě přijedeme, vypadlo to znovu." Hodinka bezvědomí za zpěvu Drozda zpěvavého, který si vybral za koncertní síň ořech na sousední zahradě, ani zdaleka nedokázala obnovit mé vyčerpané síly.

V půl paté zavolali znovu. Prý, "Už jedeme, vstávej!" Během cesty jsem se dozvěděl sladké tajemství svého dlouhého spánku, když měli téměř obnovený provozní stav, vypadla stodesítka (110kV přívod) znovu. Znovu jsme všechno zprovoznili a domů už jsem nešel. A pak má být nějaká produktivita!

Dnes by ani sebelepší fotografie předmětné Rhapsody nedokázaly mou pracovní morálku více zhoršit, než nedostatek spánku a rozladění nad neschopností rozvodných závodů zajistit klidnou noc, tedy moji klidnou noc, že?

Ještě něco pro zvědavce a zájemce o explicitní vyjádření podoby výše jmenované první dámy mezi blogerkami, styďte se, nemáte svou fantazii, neumíte si představit krásnou ženu? Já ano, naopak se bojím skutečnosti, je to něco jako myšlenkový bungee-jumping. Krásnou představu mám, jenže co když je to horší než očekávám, nebo nedejbože lepší! Chodím po ulicích a koukám, říkám si takhle by mohla vypadat, a takhle snad ani raději ne, s tímhle chlapem by přece nešla mezi lidi, ale tenhle celkem ujde, to by mohla být ona! A tak si hraju. Samozdřejmě ani netuším kde bych na Tebe mohl narazit, buď klidná Rhapsody!

Tož tak.

5 komentářů:

  1. nejake tipy by som mohol poskytnut ;-)

    Rhaps: huš! nenič mi kšefty ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. bungee jumping?díky za připomínku Miki, úplně jsem zapomněla na bungee!! --- měla bych napsat o dovolené :-))

    OdpovědětVymazat
  3. 2rony:Marně plýtváš svým talentem, já jsem suchar:) a vtipu ne a ne porozumět. Dvojsmysly mne nechávají chladným a ... Teď mi to došlo, Ty kšeftuješ s informacemi o Rhapsody? Za kolik? :)

    OdpovědětVymazat
  4. za kolik?Za kolik urcite nie. Jeden uz mam a vyhovuje mi ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Kolík?Tak ten mám jen jeden. A není na výměnu. Ani za informace o Rhapsody. K čemu by mi pak byly, že? :-) Předpokládám, že rozumnější řeč s Tebou nebude, hm?

    2Rhapsody: To snad nee? A hlavou napřed? Ne, to nemůžeš myslet vážně. Vyprávěj. 8-)

    OdpovědětVymazat