Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 26. listopadu 2004

Otázka věku? 2.

Čím si dochucujete klobásy? Jednoduchá otázka? Zdá se Vám?


Situace: Večeříme, na stole jsou klobásy, chleba, příbory, čaj, citrón, čajové lžičky, cukr, ... a hořčice.
Já: Kdo si dáte hořčici?
Mladší: Já si dám raději kečup! (vstává a přináší si žádané)
Starší: Já si dám hořčici.
Mladší: Ty jíš hořčici?
Starší: No, jím. Dřív jsem ji taky nejedla, ale teď začnu.
Mladší: To bude asi tím věkem, táta taky jí hořčici.


Byla sice statečná(Starší), ale zbytek zmiňované ingredience mi bez ostychu nabídla k dojezení. Začátečnice.

Tož tak.

3 komentáře:

  1. Jednoduchá odpověď:Nejím klobásy...
    P.S.: Abys neřekl, že jsem to tady odflákl...
    Kdyby měla klobása křídla, nebylo by ptáka nad ní !

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem rád, že jsi zašel.Co bych Ti vyčítal. :)

    OdpovědětVymazat
  3. asi to bude věkem... ;O)
    Já s nastupujícím věkem vzala na milost křen ;O)

    OdpovědětVymazat