Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 22. května 2007

Základní otázka vesmíru, života a tak vůbec...

Dovolím si použít toto jednoduché cliche. Vymyslel jej někdo jiný a tudíž za něj nenesu zodpovědnost. Ostatně tohle hodně vystihuje můj přístup k životu.

Každý, tedy každý kdo četl Stopařova průvodce po galaxii, ví že odpověď na tuto otázku je 42. Jaká ta otázka ovšem je, to si ani sám mistr nedovolil nastínit a raději použil všechny prostředky k tomu se jejím vyslovení vyhnout. Ostatně míním, že pro každého ta otázka zní jinak, přestože odpověď je stejná.

Pro mne ovšem dnešním dnem dostává odpověď na základní otázku naprosto jiný rozměr. Jsem totiž schopen formulovat k odpovědi naprosto exaktní otázku, která se bude v tento okamžik týkat jen mne. A odpověď? Ta bude správná.

Takže se mne zkuste zeptat, jen tak mimochodem:

 

A Mikine kolik, že je ti to vlastně let když máš ty narozeniny?


No a já Vám odpovím

 

42.

A bude to pravda.

Neočekávám gratulace. Tedy neočekávám jich moc. Ale nebudu se jim vyhýbat zákazem komentování. Protože je mi jasné, že pokud nějaké přijdou, ohromě mne potěší. Zájem vždycky potěší.

Tož tak.

P.S. Ostatně dnes mi vyfoukl oslavu na pracovišti jiný kolega, který ovšem dnes vůbec narozeniny nemá. Už je měl a dnešek si naprosto nezodpovědně vybral pro jejich oslavu v práci, no chápete to?

Jo a v pátek je ručníkový den!

9 komentářů:

  1. Gratuluju.. :) tak vyrazte s ručníkama do hospody.. a navštivte toho spolupracovníka z práce... a at to za tebe zaplatí:))

    OdpovědětVymazat
  2. Tož na zdraví!Oslav to pořádně s ručníkem i bez, je mi to číslo nějaké povědomé.
    A jinak je dobře, že jsi nezakázal komentáře, jako někteří, kteří se pak diví, že jim nikdo negratuluje :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za gratulace!I za podnětné rady, zařídím se podle nich! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujusice pozdě, ale přece!

    A když už jsi si na vlastní kůži prožil 42, jaká je tedy hluboká podpovrchová odpověď na smysl života, vesmíru a vůbec?

    Co znamená pro Mikina 42?

    OdpovědětVymazat
  5. víš, když jesm psal...neočekávám jich moc... netušil jsem, že to bude až takové. Ale už je to O.K.
    Jo a odpověď? Tu si každý musí najít sám. Skoro se mi chce napsat, že je tajná, ale není, jen asi žádná není, teď a tady. ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě přeci jenom - já narozeniny neslavím. Jsem lehce vlažná až neutrální k tomu dni. Možná proto mě to tak nebere...

    OdpovědětVymazat
  7. Znám takové lidi, co neslaví, dá se to změnit, pokud je vůle. Není to nic zásadního nicméně. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Pokud je vůle, ano... U mě zatím právě vůle chybí. :)

    OdpovědětVymazat