Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 27. prosince 2004

Jsem starej chlap!?

Asi jo. Ptal jsem se ségry, co dávají dědečkům na Ježíška, odpověděla: "Pyžama. co jiněho chceš pro ně vymyslet?" a bezradně se usmála.

Soudě podle této jednoduché logiky, jsem tedy dědek a to hned dvojnásobný, neb mne pod smrkem čekalo dvé pyžam. Co už se starým dědkem. Ostatně moje maličkost už nebyla tak důležitá.

Starší byla oranžová - oranžová čepice, oranžová fliska, oranžový svetr, oranžový kryt na mobil. (do teď mi zní věta prodavače mobilů: Oranžový kryt? No, na sklad bych takovou věc nevzal, ale když to chcete...).

Mladší se také dočkala, Ježíšek jí vlastnoručně vyzdobil lampión do pokojíčku (ještě 23. chodila a propadala beznaději, že na ni Ježíšek pozapoměl, neboť ty její dva nenamalované ležely stále na skříni, netušila chuděrka, že máme ještě jeden v zásobě:)).

Tož tak.

3 komentáře:

  1. Hele, dědku...já dostal jenom jedno pyjamo, heč!

    OdpovědětVymazat
  2. Zase jsem na tom hůř!Snad se z toho vzpamatuju! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nemám žádný)o: Jen košilku(o:

    OdpovědětVymazat