Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 17. července 2007

Sauna naruby

Aneb Mikin v mražáku.

 

 

 

Klap, klap, klap, klap...

Zima.

Klap, klap, klap, klap...

Mlha.

Klap, klap, klap, klap...

Týt! Otočit.

Klap, klap, klap, klap...

řízenou náhodou jsem byl postrčen k podivné zkušenosti. To je vlastně nejmírnější označení pitomosti označované kryokomora. Vo vo de. Napřed se jako trubky motáte v dřevákách uvnitř šatní skříně s teplotou -130°C. A pak se dobré půl hodiny, nebo jak kdo, rozehříváte v tělocvičně.

Zatím z toho mám smíšené pocity a nevím jestli to bude mít nějaký vliv. Podle referencí jde o super věc. Podchlazené klouby nebolí imunitní systém se aktivizuje a výčet řešených potíží je široký. Nicméně včerejší vedro bylo pro mne vražedné. Furt jsem se potil, to se před vstupem nesmí, hrozí omrzliny a navíc jsme měl podivně vysoký krevní tlak. Při cvičení jsem se šíleně spotil, to není nic nového. A po příchodu domů jsem se pohádal s tchýní, to bylo dost divné. No a dnes ráno mě bolela hlava jak po flámu.

Dnes odpoledne jdu znovu. Pokud budou postřehy, napíšu.

Tož tak.

 

1 komentář:

  1. No, to bude podobné jako s držením půstu - když začínáš, tak se taky uvolňují různý sajrajty a mnoho z nás se dlouho nepřenese přes první tři dny, protože je bolí šíleně hlava a tak.

    To přejde, podle mého a pak to bude dobrý.

    OdpovědětVymazat