Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 29. listopadu 2004

Mám ho!

Frontu jsem vydržel. Vyslechl krátké povídání a teď uz nám podpisy. Hotovo, dokonáno. Jsem rád, že jsem R.F. viděl a slyšel. Zážitek? Ano! [Mikin]

5 komentářů:

  1. Dobře......Ti tak! Přeju Ti to a všem, kteří se chtěli s tímto spisovatelem setkat :O) Kolik tam bylo lidí?

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem si tam s Mladší netroufla :O( Podej podrobnější info.

    OdpovědětVymazat
  3. Lidí tam bylo spousta!Nedokážu odhadnout kolik, neboť jsem, jak je mým špatným zvykem, nedodržel časový plán. :(
    Podrobněší info chystám. Mám i fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je spousta lidí,kteří tento svět poškozují. Robert Fulghum jej kultivuje. V internetové diskusi jsem mu napsal: Děkuju Vám za to, že jste, Mistře...

    OdpovědětVymazat
  5. Včera,jsem si koupil ACH JO a "ledničková" esej mne dostala, pocítil jsem tak hluboké souznění... No to snada ani není na blog. Je pravda, že já už ledničku neluxuju, alespoň ne v noci, ale stejně. :)

    OdpovědětVymazat