Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

sobota 11. prosince 2004

Sobotní odpoledne stane se...

Vlastně tu o stávání se nepadne ani slovo. Jen se něco s něčím potkalo a ... a ono se i přihodilo a stalo.


Občas se potká mráz s mlhou a pak to dopadá asi takhle.



$$OBR16901$$


Tož tak.

6 komentářů:

  1. Ta fotka má sice technické nedostatky, ale vzal to čert - mně se taky líbí, má to atmosféru a barevně se ti taky povedla - s tím šípkovým akcentem

    OdpovědětVymazat
  2. Mno, má, jistě.Může aTeo říci, co aTeovi vadí nejvíce? Děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce? Ten plod šípku je dominantní a přesto rozostřený. Musíš se přes něj "prošilhat do pozadí... Kdybys odstoupil o 2 kroky a pak udělal výřez, bylo by to lepší.

    OdpovědětVymazat
  4. klucitak se mi tady nehádejte! Vlastně Mikinovi se tady nehádejte! ;O)
    Zajímavější je, že jsem svoje dnešní povídání chtěla nazvat úplně stejně! :O)

    OdpovědětVymazat
  5. fily, my se nehádáme.Já jsem jen chtěl vědět co aTeovi na tom snímku vadí nejvíce. No a je to to samé co mě. A pak ještě spousta dalšího. Pro aTea, to JE výřez a stejně je šípek neostrý. Jsou prostě situace kdy mne te chcípák vypeče. Ale příště si dám více záležet. A nezapomenu stativ...

    OdpovědětVymazat