Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 6. února 2006

Oči ve tmě...

... nejen pro fily ...

Vlastně úplně nevinný náze v pro jednu škatulku, ano tam vpravo dole, tam kam se většina z Vás nepodívá, většina z Vás ji tam ani nemá a já ji tam mám jen z piety. V dobách kdy jsem začína na bloguje. Není to zase tak dávno jak by se zdálo. V dobách kdy vznikl název tohoto blogu. Vy vlastně ani nevíte proč a jak, že? No to bude na jindy. Tak v těch dobách vznikly ty príma názvy jako Polínka, Okolní kůlničky a tak. To by celkem šlo, dřevník, tak dřevěné věci. Jenže jak pojmenovat to místo kam se zapisuje obsah souboru co si nepamatuju jak se jmenuje a obsahuje přístupy z vyhledávačů. Fantazie zahrála a mě vytanuly na mysli bílé oči tápající tmou webu a hledajícím zcela nesmyslná slova až, hle, zahlédnou přišišatělou stavbu Dřevníku a přijdou na návštěvu. Ano vážení, blíží se strhující odhalení Oči ve tmě se jmenují podle kokmixových a kreslounovských očí tápajících ve tmě políčka stripu nebo na promítacím skrínu. A to je všechno přátelé Tády, dády dády dáááá!


Tož tak.


P.S. ...ale i pro Ř!zka...

1 komentář:

  1. jo takhle! Odhalil jsi mě, já jsem tam fakticky sjela očima až dnes ;O)

    OdpovědětVymazat