Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 10. ledna 2005

Postoj?!

Vážně jsem nesvéprávné embryo, že se na takovouhle věc musím ptát?Je lepší konat a neuspět, nebo nekonat a trápit se tím?

Co vy na to?

Tož tak.

6 komentářů:

  1. Já jsem pro první verzi, protože kdybych nekonala, tak bych se trápila moc a moc a furt to řešila, zatímco když se nezdaří, jsem naprdlá, ale za čas mávnu ruku a jdu dál.

    OdpovědětVymazat
  2. Malý čin je lepší, než velká slova.
    (Napoleon Bonaparte)
    Odvaž se, potom se uvidí!
    (Napoleon Bonaparte

    OdpovědětVymazat
  3. Rybushko:Já to prožívám podobně, proto to tady ventiluju. Navíc to má reálný základ v příběhu včerejšího dne. :)

    OdpovědětVymazat
  4. 2aTeo:Kdybych Tě neměl, musím si Tě vymyslet. :)

    OdpovědětVymazat
  5. jsem taky pro první variantu ;O)

    OdpovědětVymazat