Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 23. února 2005

Západ slunce

Věčný námět. Obtížně uchopitelný a skouzávající do kýče lépe než jiné předlohy.

Vlastně jsem ani netušil co vyjde z takové fotky. Jen jsem doufal, že něco snad přece. Výsledek snad vyváží mokrá kolena otlačená od běžek, na kterých jsem ve snaze nepropadnout se do hluboké závěje klečel a krčil se hledaje vhodný úhel pohledu.


$$OBR23737$$

Tož tak.

5 komentářů:

  1. Nádhera!
    Ale bez toho sněhu by to bylo ještě hezčí ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Slibem se člověk omezí ve volbě.A já jsem se rozhodl, allora, že Ti slíbím fotku s podobným námětem, ze stejného místa, avšak beze sněhu. Je to tak dobře? :)

    OdpovědětVymazat
  3. náhodou na fotce ani ten sníh nevadí ;O) Vypadá to dost útulně, docela bych ho měnila za tu břečku, co máme teď všude kolem...

    OdpovědětVymazat
  4. aTeotvoje představa romantiky mě jako vždy dojala! :O)

    OdpovědětVymazat