Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 14. dubna 2005

Problem? Solved!

Občas něco dostanu a odložím jako nepotřebné nebo nepochopím o co jde.

Minulý týden na Ampéru se na mne pán předávající mi plátěnou tašku s prospekty potutelně usmál: a máte tam takový... dárek, pravil.

Teprve dnes jsem se dostal k vybalení obdrženého. Hledal jsem propisku a do oka mi padla i plátěnka. Psadlo jsem nenašel, ale do ruky mi vklouzl sáček s podivnou věcí a ještě podivnějším návodem. Po chvíli zmateného koukání na obrázky a na průhlednou plastovou věc na dlani jsem se dal do instalace veden následujícím návodem. Moc mne zajímalo v čem mi ta podivná věc poslouží.

  1. Opatrně vyjmeme šňůru ze sluchátka i s konektorem.
  2. Do takto vzniklého otvoru zacvakneme pasující část podivné věci.
  3. Do volného konce podivné věci zacvakneme konektor šňůry.
  4. Hotovo.

Po dvojím cvaknutí konektorů jsem v ruce opět držel sluchátko spojené šňůrou se zbytkem přístroje. Chvíli jsem zamteně kroutil střídavě hlavou a sluchátkem, pak mi to došlo. Jedná se o pohlcovač zkrutů, elegantní řešení problému zlomyslně se šmodrchající šňůry u stávajícího telefonu. Jen nevím, protože ne zcela chápu jak tato věc funguje, kam se vlastně zkruty pohlcené pohlcovačem zkrutů podějou. A to mne trápí.

Tož tak.

7 komentářů:

  1. Pohlcovač zkrutůVpravdě magická věc.

    OdpovědětVymazat
  2. Problem solved?Certainly not. Problem reloaded...

    OdpovědětVymazat
  3. Až na to přijdeš a přestane tě to bavit, tak mi ho pošli. Já nebudu řešit, kam se zkruty ztrácí, jen budu tiše šťastná, že nejsou.

    OdpovědětVymazat
  4. foto by nebylo? já to totiž nějak absolutně nechápu)o:

    OdpovědětVymazat
  5. O.K.[2] Myslím, že se antizkrutovače jen tak nevzdám. :)
    [3] Dobrá, zítra si vezmu foťák a pořídím neumělé foto. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě chvíli strpení,foto bylo tak neumělé, že jsem danou věc nepoznal ani já a to už vím o co jde! :)

    OdpovědětVymazat