Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 8. února 2007

Zkoušky

Až tohle budete číst...Ne nebude to žádná sranda, jen jsem dostal bláznivý nápad, že mi pomůže se ze strachu vypsat. Asi ne.

Byvše vzděláním elektrikář podléhám pravidelnému vzdělávání v zákonech, normách, vyhláškách a nařízeních týkajících se mého stavu. Co vzdělávání to je pohoda, někde si něco poslechnout či přečíst, proč ne? Ale jednou za tři roky přezkoušení! To se vracím do studentských let, dostávám třesavku a průjem a je mi nedobře. Nic moc.

Za chvíli odcházím do jámy lvové a tak, pokud můžete držte mi palce.

Tož tak.

6 komentářů:

  1. Držím palceja sa chystám zajtra...a tiež nič moc...aspoň si potom vydýchneš. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak čelem do toho!Je to jenom \"padesátka\" nebo bylo ještě hůř?

    OdpovědětVymazat
  3. ještě dotaz-když jsem odesílala komentář, písmenka mi udělaly \"PABLB\" :)))
    Opravdu si to neberu osobně :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Hotovo!A dobrý. Už jsem v klidu. Díky za podporu. :-)

    OdpovědětVymazat