Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 4. května 2007

Dej tam toho rumu trošku víc

S tou čokoládou to nedopadne dobře, miláčku.

Ale ono to s ní nemá dopadnout dobře.

Jenže proč to nemá dopadnout dobře díky mě?

Protože ona fakt není moc dobrá!

Diskuze nad nedobrou adventní čokoládou při výrobě...

... při výrobě moučníku jehož recept byl přibalen jako bonus v doplňující lekci neslušných výrazů používaných při přípravě moučníků a jiných zapeklitých věcí. Tolik k tématu oni tři. A teď my. My dvaja.

Začalo to tím, že jsem koupil alobal, rum, dvoje be-be, kostku másla, dva tvarohy ve vaničce a trs banánů. Moučkový cukr přece doma máme a na polevu jsem chlapsky zapoměl, čokoládovou. To bylo jeden den. To měl moučník vznikat, ale nestalo se tak. Zato jsem byl bombardován spoustou dotazů, na důvod přítomnosti tvarohu, be-be, rumu a alobalu. Fučík.

Další den po návratu z práce jsem konstatoval, že banány, až na jeden, zmizely. Zaklel jsem. Koupím nové, nic mne nezastaví.

Večer jsem se pustil do výroby. Jak jsem předpokládal, Spokojená mne v tom nenechala. Asi proto jsem nemusel použít slovní zásobu nabytou ve výše zmiňované doplňující lekci. Alobal se trhal. Sušenky se vozily a banány byly křivé. Zbyly mi/nám tři světlé a dvě tmavé, sušenky pochopitelně. Dalším problémem byl tácek a místo v chladicím zařízení.

Všechny zapeklité nástrahy jsme překonali. Čtyři ruce jsou čtyři ruce.

Tož tak.



3 komentáře:

  1. Jejda, tak tenhle recept poznávám.....mňamky.Jen mi je divné,že někomu sušenky přebývají a někomu chybí....čím, to asi bude ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. :-)
    No, my jsme se spokojenou usoudili, že je to proto, že kakaové jsou těžší. :-)

    OdpovědětVymazat