Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 4. května 2007

Bifidus

Obvykle nepodléhám reklamním kampaním. Když jsem však zjistil, že pramen zdraví z Posázaví je stejně drahý jako vanička activie, bylo zaděláno.

Nakoupil jsem půl přepravky jogurtů a zahájil svou patnácti denní kůru za zdravější život. Dneska je to už jedenáctý den v kuse, kdy jím jeden kus denně. Nemůžu říct, že bych pociťoval nějaké zvláštní uspokojení, fakt. Dokonce bych řekl, že mám potíže. Ale když Ti lidé na obrazovce vypadají tak spokojeně! A pak ty nápisy na víčku, kdo by odolal. Čtu je s takovou nadějí. Čekám kdy konečně někdo napíše, že jemu to nepomohlo, že měl takové stavy jako já.


Jednu chvíli, tak asi koncem minulého týdne jsem měl fakt něco jako zácpu. To by se s jogurtem stávat nemělo, alespoň mě se tak jeví. Teď zase pro změnu, ale jo řeknu to, prdím jak Amina. Vydržím a uvidíme. Jak sei vlastně představujou, že budu reklamovat, to že mi jejich výrobek nepomohl. Vážně o tom uvažuju. Ještě mají čtyři dny.


Ostatně soudím, že pokusy na lidech by měly být zakázány. Včera mi bylo tak těžko, až jsem vynesl odvážnou myšlenku, že snad se těm lidem dělá dobře snad jen proto, že jedí jen tu activii. Já bych to však nevydržel.



Tož tak.



1 komentář: