Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 17. října 2006

Zelí a Velká...

... pardubická!?Minulý pátek jsem nakládal zelí. A bylo mi smutno. Vždycky to byla taková super rodinná akce, všichni jsme se u toho sešli. A tentokráte jsem na to zůstal téměř sám. Sám jsme si zajel do Býškovic pro 25kg zelí, se Spokojenou jsem koupil v marketu koření, sůl a cibuli. No, máte pravdu Spokojená mi pomáhala! Naloupala cibuli, umyla kameňák a přinesla vinné a višňové listy. A pak jsem zůstal sám. Zelí jsem koupil už nakrouhané a tak jsem šlapal a šlapal. Vlastně v mém podání se jedná spíše o fisting, tedy talčení pěstí. Zakoupené množství zaelí se ukázalo jako limitní pro náš kameňák a navíc nebylo moc vodnaté takže jsem naplnil tekutinou jen půl oranžového kbelíku. Nevýhodou předkrouhaného zelí je, že nemáte košťály na chroupání a musíte myslet na celé listy dospod a nahoru pod dlažební kostku.
Teď už je kameňák na hajzlíku a vesele bublá, dnes je úterý, takže čtvrtý den. A já se můžu vrátit k v nadpise zmíněné Pardubické, že? Všiml jsem si totiž zajímavé souhry. Zelí nějak souvisí s Velkou Pardubickou. Po ty roky které jsou zaznamenané v Dřevníku, jme tlačili zelí vždycky okolo termínu tohoto závodu. Až letos jsem se o týden opozdil. Snad to nebude vadit. Držte mi palce.
Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat