Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 17. října 2006

Řekli zaplať, tak jsem zaplatil.

Vždycky platím, pokud mám z čeho.A Vám doporučuji také zaplatit. Proč? Protože tak je to správné a tak to má byt... ale to jsem asi trošku ujel. Vlastně asi vykradu Yfču a ronyho, protože to tak musí být, ale některé myšlenky rotují ve více než jedné hlavě. Proto i mne trápila otázka, kde na to ti kluci hodní berou. A jako spoustu jiných potíží na bloguje.cz zlatí hoši vyřešili i tuhle mou noční můru. Po několika zmatených dotazech Arthur Dent rozptýlil, no to je silné slovo, furt se bojím, ale sdělená fobie je poloviční fobie, jsem tedy zaplatil. A už se netáhnu v blátě za vozem, už mám placené místo uvnitř. Sice asi není nejlepší, ale nešlapu po svých, no alespoň bágl mi snad svezou. Jo a svědomí, to když mne bude hryzat, tak jednoduše sednu a pošlu další útěchu.
Taky mne to donutilo oživit můj účet u PayPal, za to taky dík. Někdy rozumné nakopnutí znamená více než lidské slovo.
Jo a kdo neví o čem mluvím, tak ať si pořádně prohlídne titulku bloguje.cz.
Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat