Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 10. října 2006

Ložnice

...z deníku budovatele...Nemít čas je moderní. Spousta lidí nemá čas. Já mám čas. Jenže jej proměňuji jinak. Tedy jinak než psaním příspěvků. Ukradnu však kousek svému zaměstnavateli a věnuji ho vám, co mne rádi čtete.
Z nadpisu je patrné, že se něco děje v ložnici. Nemáme ji. Rozhodně ne ve smyslu jakým je běžné ložnici vlastnit. Máme tu místnost. Stěny, strop, podlaha. A teď nově i příčka. V ložnici bude oddělená šatna. Ze sádrokartónu.
Zašrouboval jsem 350 samořezných šroubků a bolí mne z toho obě ruce, zkoušel jsem té pravé ulehčit a šrouboval jsem levou. Pozitivní je, že vrtačka vydrží méně než já a v zájmu jejího zachování při životě jsem dělal přestávky, časté...
Celá naše vestavba se řídí základním pravidlem dvakrát měř jednou řež a to důsledně. Mohu doporučit, tohle pravidlo má zlaté dno. Teď jsme se dosatli do fáze kdy budeme tmelit a brousit. To bude prachu. Držte mi palce.
Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat