Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 28. srpna 2006

Filtry? Filtry! Raketa!

Po motoristicky znepříjemněné dovolené jsem se rozhodl, že takhle ne a začal se dotazovat co a jak a proč. No a jak to dopadlo? Dobře!V pátek jsem byl objednaný k auto-doktorovi na výměnu filtrů. Tedy palivového a vzduchového filtru do našeho čtyřkolého soumara. Trošičku mne přeci jen na dovolené svou dýchavičností zaskočil a tak jsem se nenápadnými dotazy snažil zjistit, čím že by to mohlo být. Prý vyměň fitry a budeš z toho mít raketu. No, vím svoje a raketě jsem nevěřil. O to větší bylo moje překvapení z akceleračních schopností fordky po provedeném zákroku. Fakt, ale fakt autíčko jelo o dost svižněji. Hurá! A celá ta radost jen za pět set!

Tož tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat