Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 28. srpna 2006

Letní návraty

V sobotu jsme byli vyzvednout poklad na Sněženkovém hradě. Měli jsme nějaké povinnosti v nedaleké vísce. Odpoledne jsme vyzvedli děvčata přijevší z tábora.Postřehy
Počasí na táboře se jeví jinak pokud se děti baví, tedy lépe.
V jiném prostředí se každý chová jinak, v tomto případě Mladší přijatelněji pro Starší.
Mladší si prožila svou první letně táborovou lásku, uf.
Doma se opět vše vrátilo do normálu a děvčata se pohádala.

Tož tak.

3 komentáře:

  1. Jéje, čék chvíli nenakukuje a tady je pak všechno jinak...tvýmu blogu to moc sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To je jen z nouze ctnosta vlastně i cizí peří. Zhodnotil jsem svou neschopnost překopat výzor blogu a použil jsem šablonu z nabídky. Jestli se budou lépe číst ty moje cancy... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně to přijde nečitelný(o: Stýská se mi po staré verzi,,

    OdpovědětVymazat