Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 27. března 2006

Troška jara.

Fotil jsem už v sobotu a dnes je pondělí, odpustíte mi?Sněženky a machři krokusy.

$$OBR90653$$

Hlaváček

$$OBR90654$$

Původně jsem chtěl psát kroucené psaní, ale aktuálnost toho co jsem vymýšlel v neděli po cestě domů autem odešla spolu se sněhem z okolních polí a nic nového mne nenapadlo. Kdo by chtěl poslouchat, že v sobotu jsem si promočil boty, dostal jsem z toho rýmu a teču jak prokoplej? Jak v neděli odpoledne pršelo a my po cestě autem jsme mohli s údivem pozorovat kterak jaro dělá pořádek v zatuchlém mražáku zimy? Jak nad poli se zvedala mlha? A o nízkém rosném bodu, který způsobil sublimaci sněhu, tak o tom asi taky nechcete slyšet. Zima je pryč, alespoň tady u nás. Dnes svítilo slunko a pokud ještě přijde nějaký mráz nebo sníh, tak jen proto, aby nás duben pozlobil.
Tož tak.

6 komentářů:

  1. mě náhodou zajímá, jak sis v sobotu promočil boty! ;O) A fotky se ti vážně povedly :O) A nejlepší na nich je, že je vidím i já ;O) Díky :O)

    OdpovědětVymazat
  2. Ehm, boty?Děsně! Tam kde Spokojená a ostatní ženská část projely po povrchu, my s Leškem jsme tunelovali pod povrchem sněhového příkrovu a to byl ten kámen uúrazu. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. [1] tak nevím jsou víc strašně, nebo hezký? Nejhezčí na nich je fakt to, že jsou vidět i od fily. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. jo, tak to si dovedu představit :OD

    OdpovědětVymazat
  5. Jaro dělá pokusy,
    vystrkuje krokusy.
    Dříve, než se vlády chopí,
    vystrkuje periskopy.
    Než se jaro osmělí,
    vystrkuje podběly.
    Ty mu asi dolů hlásí,
    čerstvé zprávy o počasí.
    Jaro! Je to v suchu,
    zima už nemůže,
    stoupá teplota vzduchu
    a míza do růže.
    Povídám: jaro! Je to v suchu,
    vichry už nedujou,
    nahlas nebo v duchu
    lidi se radujou.
    U dopravní cedule
    vyrostly dvě bledule,
    blízko telegrafní tyče
    vyrostly dva petrklíče.
    Mravenci už pracujou,
    holky sukně zkracujou,
    slunce svítí, led je tenký,
    jaro, vem si podkolenky.

    Ale nenechte se mýlit, já ráda i ten sníh, ale když už není, tak holt není, budu mít radost z jara a ze svého prvního jarního botového puchejře(o:

    OdpovědětVymazat