Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 23. března 2006

Rychlost, ta rychlost!

Vůbec nestíhám! Buď fakt nemám čas nebo jsem tak utahaný, že doma ani nezapnu PC a zapadnu do peřin.V pondělí jsem byl v Ústí. Na to jaká je to dálka mi pouhá ztráta iluzí o věcech a lidech co jsem je tam potkal nepřipadá jako dobrý obchod. Víc toho nebudu psát. Protože!
V úterý mne dohonil neřešený problém. Jediná pozitivní věc na celém průšvihu byla, že nakonec neodešel noťásek. Hurá! Odešel jen programovací USB port na SMS hlásítku stavů. Nakonec jsem jej naprogramoval a odzkoušel díky tomu, že má ještě starý dobrý sériový port. Stálo mne to jen jednu cestu navíc, protože jsem nechal příslušný kablík doma, hm.
Včera byla středa, koňů bylo třeba. Spokojená byla v Brně a v Hovězí a skoro to nevypadalo stihnutelně. Po té jsme řešili zda vůbec vyrazíme. Ve finále to byla paráda! Jen nemusel Denis vyhodit Spokojenou ze sedla. Bohužel jsem viděl až závěr, ale dost ve mě zatrnulo. Naštěstí jezdíme v přilbách a nic nekřuplo. Uf.
K večeři jsme vybičovali Starší. Připravila nám tortilly. S masem a zeleninou. Na poprvé dost dobré. Pokud bychom dorazili v pravý čas tak by bylo jídlo i teplé. Mám z toho velikou radost, protože to chvílemi vypadalo(tedy dříve), že nebude ochotná se ke kuchyni postavit vůbec.
Tolik sněhu co je ho letos nepamatuju. Po cestě na jízdárnu se jezdí ve dvoumetrovém kaňonu vyfrézovaném v návěji na cestě.
Jo a taky stále více zvažuji nákup terénního vozidla. Ty silnice mi vážně pijou krev.
Dneska je čtvrtek, to asi víte. A já snad budu mít první volné odpoledne v tomto týdnu. A svítí sluníčko. To je docela pozitivní.
Tož tak.

4 komentáře:

  1. teda, vždyť vy se za chvíli budete jen oddávat radovánkám a děti ztvrdnou u doma´ácích prací! ;OP (závidím ti ;O)

    OdpovědětVymazat
  2. Ony nám tojindy vynahradí.
    Včera se Mladší připravovala na transfer do DD, naštvaně vyházela celou skříň na zem a pak ji brečíce slabou hodinu plnila zpět.
    Starší se ukrutně důležitě schystává na výměnný pobyt do Holandska. Už se těším na její pen-friend girl, prý se jí dělá špatně v autě, asi budeme muset chodit pěšky až tu v ?květnu? bude. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. vy ten dětský domov ještě nemáte dořešený? ;O)
    A už jste měli doma nějakýho výměnnýho občana?

    OdpovědětVymazat
  4. filyMěl jsem za to, že ano, ale Mladší se dostává do jakéhosi těžkého období vymezování vůči okolí a tak se jí tyhle záchvaty střídají s chvílemi super pohodového jednání.
    Výměnného občana jsme tu už měli, loni, francouzku. Takovou tichou, nenáročnou. Holanďany předchází dost hustá pověst nepřizpůsobivých a nevychovaných spratků, tak jsem zvědav.

    OdpovědětVymazat