Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 2. března 2006

První letošní...

... škoda, že jsem dorazil tak pozdě domů.Už byla tma, když jsem hřmotil otevřít si vrata do garáže. Moje oči sklouzly na jezírko, sakra, zase bylo zamrzlé. Kladivo, letělo mi hlavou, musím na ten led vzít kladivo, nebohé rybky. Několika pádnými ranami jsem si zacákal kalhoty a vyrobil díru do ledu. Bublinky ze vzduchovátka vesele unikly do prostoru. A ejhle co se to tu bělá. Těsně u schůdku, v rožku skalky, mezi přemrzlým sněhem sněženky, hodné svého jména.

$$OBR84108$$

Omlouvám se za pokleslou kvalitu, ale fakt byla tma a s bleskem to není nic moc. Zítra snad budou již rozvité a nadělají končící zimě větší parádu.
Tož tak.

3 komentáře:

  1. že by konečně přišlo jaro? Teď, když máš důkaz! Huráááááá!!! :O)))

    OdpovědětVymazat
  2. U nás hustě chumelí(o: konečněéééééé...zima to zatím nevzdává a je to dobře, příroda si přece musí odpočinout

    OdpovědětVymazat
  3. Ale já si taky musím od tý zimy odpočinout. Kromě toho: všichni vědí, že nejlepší je aktivní odpočinek, takže aktivní přírodu jen vítám.

    OdpovědětVymazat