Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 27. února 2006

O víkendu?

To se vám děly věci. Vlastně už od pátku.V pátek jsme jásali, prolévali hrdlo míchanými nápoji a projeli to v tombole na firemním plese.

V sobotu jsme drželi stráž na vleku kam skoro nikdo nepřijel.

V neděli byl Koblížek. Závody. Legrační závody. Ve slalomu. Každý dostal koblih. Ne ten za bůra z Alberta, v podstatě se jednalo o velekoblih.

Jo a ještě něco se stalo. Od minulého týdne má náš milovaný vlek své opravdické stránky. Zatím na webzdarma, ale fungujou. Dal bych sem odkaz, ale nevím jestli to není moc komerční. Taky by mne to dost profláklo a to nevím jestli chci.

Hokej mne hodně nebere, to jen tak, k tomu pátečnímu jásání.

Tož tak.


2 komentáře:

  1. dokud jsem neviděla fotky z akce, nechápala jsem, co jste u toho vleku dělali :OP Ale teď vím, že je tam spousta sněhu, takže - mám někoho zagitovat, by přijel? ;O)

    OdpovědětVymazat
  2. Zagitovat?No, proč ne. :-)

    OdpovědětVymazat