Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 6. března 2006

Jump rope

jednoduše švihadlo.
Ono se řekne udělej diplomy na soutěž ve skákání přes švihadlo. Jenže kolik legrace si užiju při hledání obrázků jsem opravdu netušil. Když mi Libča na chodbě předával kousek papíru s písmenky co mají přijít na diplomy, vůbec jsem například neznal českou reggae skupinu Švihadlo.
Dokonce ani tohohle věčného skokana ne.

$$OBR85175$$


Postupně jsem se prokousával tunami obrázků na Google. Musím ovšem přiznat, že větších úspěchů jsem zaznamenal až při vyhledávání na anglických stránkách. Objevil jsem placené stránky karikatur, ale i volně použitelné obrázky, samosebou pro nekomerční použití, že? Nakonec vznikly celkem hezké diplomy. Ještě uvidím jak se budou líbit dětem ze zvláštní školy, ty jsou totiž neobyčejně náročné, víme?!
Tož tak.

11 komentářů:

  1. to bys mi mohl jeden diplom vystavit, což? Třeba (počkej, poradím ti) za plytkost roku ;OP Dala bych si jej do sbírky ke kamínku, oranžové šňůrce a knížce, co mám od tebe ;O) Zvaž to! ;O)

    OdpovědětVymazat
  2. kruci,že já si nenechala fily na ráno, teď jsem kus snídaně proskákala se skokanem a asi mi nebude dobře.
    A za ty stránky díky, občas hledám třeba popelnici a nemůžu najít. Už vím, kde hledat(o:

    OdpovědětVymazat
  3. filyty fakt neudržíš žádný tajemství, ach jo. Diplom bude, jen nevím jaký obrázky... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. TychiAno, ano, měla jsi si nechat fily na ráno, její plytký text by Ti jistě ke snídani vyhovoval lépe než moje fyzkulturní vložka. :-)
    Není zač děkovat, občas i svině najde perlu... ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Fily na dobrou noc je skoro stejně dobrá jako fily pro dobré ráno, tak už je to jedno. Ale doufala jsem, že třeba o půlnoci ještě napíše něco((o:
    A děkovat můžu, když chci((o:

    OdpovědětVymazat
  6. tychikdyž si uvědomím, že to byl zrovna Mikin, komu se u mě navalovalo ze slova "plytký", myslím, že skokan k snídani je ta lepší varianta :OD

    OdpovědětVymazat
  7. fily,jenže ještě teď se mi skokan míhá před očima, když je zavřu...doufám, že to do večera přejde, protože nechi, aby mi proskákal celou nocí.

    OdpovědětVymazat
  8. Četl jsem to alespoň desetkrát, vy dvě, a nakonec jsem usoudil, že to se mnou myslíte dobře. Takže se cítím potěšen, místo abych se urazil. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. nevím, jak to myslela Tychi, když jen brblá ;OP Ale já to rozhodně myslím jen a jen dobře! ;O)

    OdpovědětVymazat
  10. Už jsem zase v podezření, že něco nemyslím dobře?

    OdpovědětVymazat
  11. Nejsi v podezření to jen mé nízké sebevědomí se hlásí o právo na bytí. To vysoké se pochopitelně prosadí samo a vnejnevhodnější okamžik, tedy vysoké sebevědomí, pochopitelně. :-)

    OdpovědětVymazat