Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 7. března 2006

Hromady...

...sněhu, ale fofrem prosím!
Tu hodinu po té co jsem dorazil domů věnovalo počasí sněžení. A že se neflákalo! Na všem na čem se sníh udržel přibylo tak deset až patnáct cenťáků sněhu. Jen pod autem, které jsem prozřetelně nezavezl do garáže, nic. Několikrát jsem si vyfotil zahradu, v březnu nový sníh to se neomrzí. Pak zavolala Spokojená, že jako pojedeme nakoupi. Vím proč, protože je velice prázdná lednice. Zapadl jsem hned za dveřmi. Zpoza okna ta bílá nádhera vypadala jako bílá nádhera. Zblízka? Nadělení! Provizorně jsem odmetl vůz, odhrábl největší sněhové překážky a vyrazil na rallye bílá zima.
V sámošce proběhlo něco nezbytných nákupů a svitlo na dobrou večeři. Plněné šátečky z lístkového těsta. Mlask.

$$OBR85353$$

V naší zimní ulici to vypadalo jako by nikdy netálo a nikdy již nemělo tát. Zastavil jsem tak, abych mohl odhrnout sníh, tedy na silnici. Spokojená vystoupila a neprodleně zajela na svých klouzavých podrážkách pod auto. Když jsem ji vyprostil odmítla se nadále pohybovat po venkovním prostranství a viděli jsme se až u večeře.
V plném zápalu odhrnování mi Mladší donesla tašku na ten nákup co vězel stále ještě na zadním sedadle. Pak naší ulicí prošel důchodce venčící psa v naději, že na neuklizených chodnících uklouzne a vysoudí tučné odškodné. A pak přijela autoškola. Rychle jsem dohrnul nezbytné a vypadl ze silnice, aby ten chudák nezkušený nemusel couvat mezi sněhovými bariérami.
Vyložený nákup ze zádveří zmizel, to znamená, že někdo potřeboval lístkové těsto. Večeře bude, hurá! Zaposlouchal jsem se do písničky linoucí se z rádia, nevěřím na symboliku, ale prudil Nohavica, prý ladovská zimááá. No, bodejť bych se netrefil, když ten flák hrají každou chvíli jak zaseknutí.
Když už jsem to skoro měl shrnuté nakoukl do naší ulice traktor s radlicí, napřed jen jestli už to mám. Po chvíli se odvážně vrhl i do našeho urbanistického kaňonu. Vyhrál jsem, neshrnoval na naši stranu ulice a navíc vystrčený čumák auta jej zahnal hodně na druhý břeh. Jen jsem kontroloval abych o něj nepřišel, o čumák, auta.
Pak už jsem jen schoval vozítko do garáže a následovala samá pozitiva, večeře a podobně.
Tož tak.

5 komentářů:

  1. No není ten sníh hezčí než sněženky?((o:

    OdpovědětVymazat
  2. Jaký sněženky, simtě?Ty co jsou zasněžený? Tak ty prej vůbec nejsou sněženky, ale Spokojená neví co jsou zač, ale určitě ne sněženky, no tak nevím. Ten sníh je určitě sníh a studí! Večer začalo přimrzat. A víš, že sníh voní? No přesněji, způsobuje pachový vjem. Takový štiplavý. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. co je s tou fotkou? Já nic nevidím :O(

    OdpovědětVymazat
  4. Omlouvám se...Ta fotka se nezobrazí v MSIE. Proč? Protože jsem použil název s diakritikou. Ach jo. Kdo ji chce vidět nechť použije jiný prohlížeč(Firefox, ...) Odpoledne to spravím. :-\

    OdpovědětVymazat
  5. Ty sněženky jsou sněženky a hotovo(o:
    A jsem ráda, že nepoužívám IE, páč můžu vidět krmítko((o:
    Včera jsem byla na návštěvě za sněhem, úžasně mě vítal silným chumelením, ale že by nějak voněl to ne. dneska je venku děda mráz a tak tam možná štiplavo bude(o:

    OdpovědětVymazat