Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

neděle 5. února 2006

Žiju? Žiju!

Ano, ano už je to tak. Je třeba potěšit ty, co se strachovali a zklamat ty, co se radovali.Byl jsem v Německu.
Na školení.
Bezva.
Všichni mluvili německy.
Školení bylo v angličtině.
Mimo mých kolegů tam byli ještě dva češi a čtyři ukrajinci.
Takže zazněla i ruština.
A ukrajinština.
Mimochodem, věděli jste, že ukrajinština je mnohem blíže slovenštině, polštině a češtině něž ruštině?
Já ne.
Už jsem doma.
Možná budu i psát.
Tož tak.

5 komentářů:

  1. Jé!To jsem rád Tychi. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano...oči ve tmě jsou hledaná slova nejrůznějšími vyhledávači, rozumíš Ř!zku? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jsem ráda, že žiješ ;O) Ale hned ze začátku nerozumím tomu, co se děje - jaký oči? :oO

    OdpovědětVymazat