Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 22. února 2006

Výkaznictví? Nedostatečné!

Ptáte se proč? Protože!Téma výkaznictví se v českých filmech vyskytuje zcela pravidelně. Navzdory tomu, že bych se ted mohl na tohle téma připravit obšírněji a zevrubněji, neudělám to. Protože! Vypíchnu tedy jen dva filmy kde se tohle téma objevuje. Především je to již klasické dílo Rozpuštěný a vypuštěný. Kde se tohle téma objevuje v rámci hodnocení policejního novice jehož jméno si naprosto charakteristicky pr mne nepamatuji. Ano chápu v policejní pátrací praxi je výkaznictví velice důležitou součástí postupu prací. Období do kterého tento film spadá? Vypadá to na závěrečné období rakousko-uherské monarchie.
Dalším neméně významným filmem stavějícím na výkaznictví je třetí díl "Básníků" Jak básníkům chutná život. Tam, jak si jistě pamatujete, je výkaznictví ústředním motivem jedné celé pasáže. Jo a taky razítko.
Je to tady odflákutý. Protože jsem naštvanej. Jen nevím jestli víc na sebe nebo víc na celej svět. A proč? Protože mi nejde výkaznictví! A kdo nevykazuje vlastně není!
Tož tak.
P.S. Uvítal bych kurz výkaznictví, nevíte někdo o nějakém?

3 komentáře:

  1. o kurzu výkaznictví nevím, ale ráda ti nabídnu "kurz" pokecání přes icq za účelem zvednutí nálady ;O) Daně už mám spočítaný, tak se ozvi :O)

    OdpovědětVymazat
  2. Pořádně nevím, vo co gou...ale kluci o tom u nás v práci melou pořád. Dokonce mě chtěli kdysi do party.
    já ti fakt nevím, co bych vykazovala.
    Možná tak (něco někomu) dokazovala :-), to jo...

    OdpovědětVymazat
  3. Výkaznictvítoť metla lidstva a ráj byrokratův. Není nad to když člověk má svou mašinu rád to ji pak oprašuje i bez výkaznictví, jen se pak hůř vyčíslují úspory a nedá se tolik prudit, když se cosi nepovede. :-|

    OdpovědětVymazat