Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 16. února 2006

Cestovní

Včera jsem jel do Kolína. Bohužel jsem nepotkal medvědy, ale jinak to ušlo.Vzhledem k tomu, že se mi chce, napíšu města kterými jsem projížděl, třeba v některém bydlí někdo kdo to tu čte a mohli jsme se potkat i když se tak nestalo. Škoda.
Olomouc
Mohelnice
Moravská Třebová
Litomyšl
Vysoké Mýto
Pardubice
Kolín
a na zpáteční cestě jsem poněkud zabloudil takže jsem projel ještě
Čáslav
Golčův Jeníkov(několikrát!)
a okolo Vodní nádrže Seč do Chrudimi.

To se mám, že?

Tož tak.

6 komentářů:

  1. K nám bys musel zabloudit ještě o veliký kus dál(o: Omylem třeba minout Prahu a jet dál a dál a dál..

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou mi věci...Včera (ve sředu) jse byl v Kolíně taky!

    OdpovědětVymazat
  3. a já ne a ani si nejel kolem nás...takhle smutné to je ...

    OdpovědětVymazat
  4. tak zase nic ;OP Zase jsem mimo ;O)

    OdpovědětVymazat
  5. Pardubice, Pardubice,o další setkání s blogerem více!!!
    A tu cestu znám... taky jí jezdívám často...
    Ale na Seči jsem ještě nebyla...

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, ano.I na Tebe jsem myslel, píšíce, jen jsem nevěděl že PŘESNĚ Pardubice. :-)

    OdpovědětVymazat