Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 7. února 2006

Pozvolné míjení

Jen tak mimoděk, bez významných famfár a zcela nepovšinut uplynul druhý rok Dřevníku.
Původně jsem nechtěl upozorňovat, když jsem si nevšiml málem ani já tak proč by taková událost měla zajímat někoho jiného. Jenže... Jenže existují spouštěcí události. Například oslava narozenin blogu u Mii, nebo nesmělé připomenutí u Binárního Ládina. Mám za to, že i HuMorous je tu asi tak dva roky(není, teď jsem to kontroloval a navíc zmizel jako z udělání přehled blogů z hlavní stránky, ach jo). No a pak taky vrcholí zelná sezóna a my dnes máme kočičák, vůně z kuchyně mne nakopává k dalším vzpomínkám a návratům třeba jak jsme dělali zelí, vlastně už taky podruhé s Dřevníkem. Jo jo. Taky jsem to trošku flákal v poslední době, jenže jsem neměl ani čas si zahrát Carcassone, tak se nedivte. Ani nápady nejsou ani ty blbý jako dřív natož abych rostl.
No nic dva roky.
Tož tak.

1 komentář:

  1. gratuluju! :O) Já budu mít dva roky konce dubna ;O)
    Konečně vím, co je ten kočičák! Přiznám se, že se mi víc zalíbila ta verze, co doporučuješ na druhý den - opéct jako placku! Úplně si představuju tu úžasnou chuť! Budu to muset vyzkoušet! Ale musím počkat, až budu zdravá, jelikož musím koupit to zelí, když vlastní nemáme a o vzorek se "nikdo" nepodělil ;OP

    OdpovědětVymazat