Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 28. listopadu 2005

Od cukrových homolí ke skleněné hoře

Převážně o tom o čem se mi nechce psát.Minulotýdení demoverze na zimu kterou pro nás počasí vykouzlilo, přes víkend oplakalo a dnes v noci se mrazivě odmlčelo. Kluziště hadra. Ještě že jsem jel do práce autem. Málem jsem se rozplácl hned na parkovišti. Druhý atak na mne ledovice udělala na nádvoří. Po zbytek cesty jsem se musel spokojit jen s nepohodlím přemrzlé břečky, alespoň jem neuklouzl. Tolik k minulosti.
Je mi obtížno psát. Jsa rozpolcen nedostatkem témat a pln nechuti k banalitám potácím se ztemělou alejí nedostatečné návštěvnosti. Je mi nemožno psát o aktuálních tématech a jediná věc která mne opravdu zaujala je vaýše zmíněné pubertální vzpalnutí podzimního počasí směrem k zimě. Mohl bych jistě napsat o sobotní oslavě narozenin pořádané Mladší pro spolužačky a spolužáka. Také bych mohl napsat něco o nakupování. Jmeniny Starší též pominu. Instalace věšáků do koupelny? Ani ta neskýtá žádné povyražení. Jen Spokojená mi špitla, že takové dírky se mi ještě nepovedly. Snad jedině přiřezávání dveří do jídelny. To vám byla prča. Řezali jsme je na třikrát. Můžeme si skoro otevřít saloon, jen ty dveře jsou krátké naopak.
Taky bych mohl napsat jak se mi líbil článek o divných knihách u Binárního. Jenže se mi nechce stát ve frontě gratulantů. Ani si hrát na pravopisného guru, jímž ostatně ani nejsem. Ty knihy jsem četl. V jiném pořadí než jsou zmíněny. Zanechaly nepatrně odlišný otisk než je popisováno. Lze to přisoudit věku ve kterém jsem k nim přišel, případně čemukoli jinému co vás zrovna napadne. Přesto se k nim vracím. Doporučuji je. Od Strugackých jsem četl i jiné věci, ty mne možná oslovily více. Od Adamse jsem také četl jiné věci, explozivní styl v jiné rovině chápání neobyčejně uklidňující. Clark, tak o tom se mi nechce psát.
Tož tak.

2 komentáře:

  1. a jak to bylo s těma narozeninama? :O)

    OdpovědětVymazat
  2. Narozeniny...ó tak to bylo něco. Hocha tak znechutili že si zavolal odvoz poměrně záhy. Pokud vím tak se skvěle bavily a na rozdíl od minulých ročníků nebyl zaznamenán tanec jen ve spodním prádle, asi stárnou. :-) Nenechaly nám ani kousek dortu a po jednohubkách s budapešťskou pomazánkou se jen zaprášilo, navzdory chmurným předpovědím Spokojené. Možná proto, že jsme ji přejmenovali na Rácovickou na počest jednoho pionýrského tábora. ;-)

    OdpovědětVymazat