Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 21. listopadu 2005

Nuda v Brně

Aneb narozky Mladší, druhý pokus. A co se tak semlelo po čtvrtku a o víkendu.Jak mi bylo po božolé? PoBožolně přece, né!?
Bylo to naprosto famózní. Hlavně to, že přišli všichni kdo měli. Až na toho Desátého, ale to se nedá nic dělat, když byl churav. Po návratu domů jsem to měl úplně báječné. Neodvažoval jsem se jít si lehnout, aby se se mnou neukroutila postel a tak jsem koukal na Pravou blondýnku. V jednu jsem se odplazil do postele, abych byl chvíli na to vytáhnut a odvlečen do firmy stavět provoz na nohy. Tam jsem zkysnul do půl na pět ačkoli nejvíce jsem potřeboval stavět na nohy já. Doma jsem odpadl a probral se až za pět osm. Skočil jsem do auta zavezl ho na výměnu pneu za zimní vzorek a šel simulovat činnost do práce. Taky mi nezbylo nic jiného než se nadopovat práškama protože mne z toho výjezdu pekelně rozbolela hlava. No a odpoledne hurá do Brněnska. Holky měly domluvené kino a my byli na návštěvě. Ovšem u někoho jiného něž jsme si mysleli. Zbytek víkendu jsem strávili u našich a v nespočtu obchoďáků sháněním věcí které snad vůbec nikdo neviděl a pokud ano, pak zrovna teď nejsou potřeba nebo jsou demode. V sobotu jsem se měl čest účastnit ve Vaňkovce nezapomenutelné akce "Všechny podprdy za 150!". Jak bych tak řekl, tolik bab ve froně na vyzkoušení šprndy jsem ještě neviděl. A naše skóre? Spokojená prohlásila, že všechno mít nemusí. Starší dostala košilku, zelenou! Mladší nic z tama nepotřebovala. Zato jsem v espritu koupili 2+1 (čepku+šálu+rukavky bez prstů s kapucí). A Mladší vymámila naprosto super pásek co se hodí k botům z Polska který sice už tu barvu poněkud změnily ale přesto! Uhodnete barvu? Jen prozradím, že na můj všetečný dotaz proč, že stojí tolik, když vedle visící pánské kožené jsou levnější, jsem se dozvěděl, že je to limitovaná série, přece.
V neděli před obědem Starší trpěla popichování Mladší. Jenže jí akutně docházela trpělivost a tak jsem začali s tátou situaci zachraňovat. Když z Mladší vypadlo že se nudí a začala se tvářit pěkně protivně, táta neodolal a zeptal se jí jestlipak ví co je to za nudu co jí trpí. Na odpověď Mladší, že neví, jí odpálil, Nuda v Brně, přece.
Po příjezdu do nedělního Domů jsme žasli nad zimní pohádkou, kterou minulý týden nestihl Martin.
Tož tak.

3 komentáře:

  1. hmmm, boujelaux :-)Dala bych si...jen mě, jakožto študou chudentku, musí někdo pozvat :-/

    borufka.bloguje.cz

    OdpovědětVymazat
  2. efu,tak jsem si u Tebe početl a nabyl jsem dojmu, že máš koho na pozvávání ku konzumaci boujelaux, nebo se mýlím? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. nechápu, že jste mohli odjet bez podprdy! To sis nemohl nějakou vybrat aspoň pro sebe?! Taková příležitost! :OP

    OdpovědětVymazat