Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 12. července 2005

Dlouhá noc

Z neděle na pondělí to fakt bylo hustý. Bolelo mne cosi v břiše a nešlo mi spát, málem jsme prošlapal koberec v obýváku a bál jsem se na jídlo i jen pomyslet. V nevyspaném pondělí se k radosti přidala ještě bolest hlavy a čilý jsem byl až večer kdy jsem měl jít na kutě.
Původně jsem myslel, že za to můžou babiččiny dobroty a grilované maso, ale včera jsem jedl to samé a bylo všechno v pořádku. Za pachatele byl s konečnou platností označen jitrnicový prejt pozřený na posilněnou po silných zážitcích z hasičské soutěže.

Ano, ano, ačkoli to vůbec nevypadalo, v neděli jsme stihli být všude. Neříkám, že jsme si to užili, ale byli jsme na všech plánovaných místech. Nejdůležitější informace je, že závody vyhráli hasiči z pořádající obce. Ženský i chlapi. To se neomrzí. Škoda jen, že jsem to nestihl vidět. V době kdy drama vrcholilo jsme uháněli vstříc narozeninové oslavě. Obdarovavše babičku hedvábným uměním a kytkou co se zove kurkuma jsme si vysloužili pohoštění až do večera. Naštěstí mi došlo dřevěné uhlí jinak bychom pukli. Tolik masa babi nakoupila.

Počátek týdne je ve znamení obsazeného počítače. Starší a Mladší mi blokují mého miláčka a já nemohu psát doma. Furt mne znervózňuje halekání ICQ a včera jim nějaký dobrák poradil fakt dobrou adresu. Až vám řeknu jakou, pochopíte mé zoufalství.

Tramta da dá! Přátelé od šťastného stromu přicházejí. No a to bylo celý večer. Tak jsem zvědavej jak to bude dneska. Snad se mi podaří alespoň stáhnout víkendové fotky.

Tož tak.

1 komentář:

  1. Chacháááá! Hepitrífrendz - to máme v práci za odměnu. Každý den jedna pohádka. Ta písnička je vtíravá, co? Tak si to pěkně užij! :))))

    OdpovědětVymazat