Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

sobota 16. července 2005

Týden? Vysublimoval!

Fakt nevím jak se to stalo, ale je pátek.To samo o sobě není v epoše běžného vlastnictví kalendáře žádným překvapením, ale týden se fakt nezdál. Jmeniny, slaví čtyři blízcí mi človíčci. Zase ten kalendář. Ačkoli jsem se žádných oslav nezúčastnil, snažil jsem se dát jim najevo svou náklonnost.

Také jiné výhody má tento týden. Jeho konec zahajuje dvoutýdenní aktivní lenošení na cestách po zemích přilehlých naší vlasti. Už bylo na čase. V Polsku jsem ještě pořádně nebyl, na Slovensku jsem nebyl už dlouho a maďarské příhraničí jistě má také co nabídnout. Tímto výčtem se elegantně dostávám k přiznání, že teď tu dva týdny nebudu a pravděpodobně ani nic nenapíšu, pokud nepočítám předsevzetí, že každý den něco SMS blognu. Jenže to není ždný pořádný psaní a jednoho to neuspokojí ani plytce natož hluboce.

Dovolená volá!

Tož tak.

1 komentář:

  1. Se mi zdá, že asi jedete s Fily společně. :)
    Tak si to užij, hlavně na tom Slovensku, tam je krásně.

    OdpovědětVymazat