Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 29. června 2005

Vany útočí!

Nic není jen tak, ani když je něco jen tak pak to není jen tak.
Pan obkladač zákeřně vykutal naši litinovou vanu. Stála tam opřená jak necky na pašíka. Na malého pašíka, máme malou koupelnu. Apropó, koupelna. Vždycky si vzpomenu na kouzelného Spira z Durelových korfských příběhů: Ty chtěla vila s kópelka, tvoje lidi vždycky chtějí vila s kópelka.

Zpátky do našeho příběhu. Jsem silně kozervativní. Jenže pan obkladač již zasel semínko pochyb, proč proboha si chcemem nechat poškozenou vanu? Rozuměj používanou. No kdo mohl vědět, že ji tak zákeřně vyrve z lůna naší koupelničky a bude nad ní stát a moudře kývat hlavou a říkal: Já vám ji tam klidně vrátím zpátky, ale co když za pět, šest, ... let bude špatná?! Co pak? Rozbijete mnou krásně vykachlíkovanou koupelnu, ó, běda.

A co zbývá mě? Brouzdat po internetu a zjišťovat co a jak a proč a za kolik, ne to už vlastně vím. Snad něco zjistím. Nevíte jestli někdo znovu natírá a vypaluje litinové vany?

Tož tak.

3 komentáře:

  1. proč vlastně tu vanu oddělával? Vy ji dáváte jinam, než byla? Ale myslím, že určitě někdo vypaluje a stříká litinový vany. Přeju šťastnou ruku při pátrání. :O)

    OdpovědětVymazat
  2. Vlhká...Celá akce probíhá z účelem izolace dříve neizolované stěny koupelny sousedící s ložnicí. Mokrý flek na ložnicové stěně se pomalu, ale jistě začínal hlásit o svá nezcizitelná práva na existenci. No a tak to vzal z gruntu, až na cihlu.
    S tím vypalováním máš jistě pravdu, ale já už jsem přišel jak na to. Tu vanu nevyhodíme, ale zrenovujeme a dáme Kačce do koupelny. Ta přijde na pořad později a tak to snad stihneme. :)

    OdpovědětVymazat
  3. dotaz na vanustrašně by mě zajímalo, jestli jsi sehnal někoho, kdo tu vanu opravil-nejlépe znovu přesmaltoval a pak vypálil.dík za odpověď

    OdpovědětVymazat