Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

neděle 26. června 2005

Návrat ze záhrobí

Byl jsem nemocen. Už nejsem. Zítra se na tom jdu dohodnout s doktorem.
Bylo mi tak blbě, že jsem ani nečetl. To doženu. Ani nekomentoval. To dohánět nebudu. Když je člověk nemocný moc se toho neděje. Proto nebudu moc psát o tom co bylo. Taky mi spousta věcí utekla. Mohl bych napsat o tom jam moc mne to mrzí, ale koho to zajímá.

Díky nemoci jsme se sešli s Mladší v ložnici. Bylo to docela poučné. Nemoc z pohledu malé slečny. Nudila se. Dělal jsem co jsem mohl a zjistil jsem, že moc zábavy nevyprodukuju. To je tristní. Budu s tím muset něco dělat.

Tož tak.

2 komentáře:

  1. to jste byli nemocní oba dva? Doufám, že už jste OK! A nemysli si - on málokterej marod, šíří kolem sebe zábavu pro ostatní, takže, člověče, asi budeš normální :O) Tak hezkou rekonvalescenci!

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano.Byli jsme nemocní oba dva. Kouzelné bylo, že já jsem dopoval po osmi a Mladěí po šesti hodinách. Scházeli jsme se ve dvě v noci. Po jednom kole jsem v tom měl takový guláš, že jsem si musel udělat časový rozvrh. :))

    OdpovědětVymazat