Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 15. června 2005

Jak přejmenovat?

Pojištěný jsem a tak si mohu užívat své drobné starosti.
Drobná starost číslo jedna: Stahuju fotky z foťáku. Napřed jsem používal Canonem dodaný program, protože Šestka od Zoneru stahovat neuměla. Pak jsem si pořídil Sedmičku a ta to umí, jenže jinak pojmenovává adresáře. Normálně jde o prkotinu, že? I z jiných úhlů pohledu jde o prkotinu, když nad tím tak přemýšlím.


Drobná starost číslo dvě: Můj vlastně nový supr kůl a frí kompjůtr má disk, pevný a strášně velký, jsem si myslel do minulého týdne. 80GB to musí stačit každému! Kde jsem to jen slyšel. Nestačí. Mě teda nee.

I koupil jsem si média DVD, jakási od SONY, přestože jsem se díval semhle. Vypálím a vymažu = řešení drobné starosti číslo dvě.

Jenže tím teprve vyplavala na povrch pravá tvář drobné starosti číslo jedna. Jak můžu vypálit tak různě pojmenované adresáře? To se ve mě probudil zasunutý perfekcionista. Spal dlouho darebák a zrovna teď musí začít úřadovat! Přejmenovat, blesklo mi hlavou, jedině přejmenovat. Vyškrábl jsem z paměti příkazový řádek a napsal cosi takovéhoto ren ????-??-??. ????_??_??. to přece MUSÍ fungovat ne? Nefungovalo. Několik bezesných nocí je nezálováno a já hledám po netu spásu. Nebudu dlouho napínat. Nakonec jsem našel. A proto vlastně píšu tenhle článek. Na věčnou paměť Ant Renameru, řešení drobného problému číslo jedna a vlastně i dvě. Vykoušejte, neomrzí se to.

Tož tak.

6 komentářů:

  1. ach jo, vůbec ti nerozumím ;O)
    Jen pod slovem "sedmička" jsem si představila lahvinku vína a akorát jsem si nadělala chutě ;O)

    OdpovědětVymazat
  2. Červené nebo bílé?Sedmička! Ach jo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám jiný starosti:Jak najít?!
    Mám snad sto tisíc obrázků.
    Často vím, že "něco" mám a nemohu to najít.
    Rychlejší je hledat na netu než v mém kompu...

    OdpovědětVymazat
  4. Á vidíš!Na hledání jsem zapoměl. Možná proto, že jsem v poslední době žádný obrázek nepotřeboval najít. :)

    OdpovědětVymazat
  5. A sakra, koukám, že mě Filoména předběhla. Taky jsem si zosobnila jenom tu lahev. Jenže já radši bílý. I když to červený by taky nebylo špatný. Narozdíl od aTea těch lahví doma nemám tolik, a tak vím, že mám doma jak chlazené bílé, tak nechlazné červené. Tudíž si jdu udělat "ententýky" a jedno si otevřu. Díky za tip :))

    OdpovědětVymazat