Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 12. května 2005

Knihkupectní

Dnes jsem se opil, v knihkupectví.

Po podivných problémech se moje oblíbené knihkupky rozhodly dospět a postavit se na vlastní nohy. Stalo se to začátkem měsíce, ale já nevděčný zloduch jsem se utrhl až dnes z řetězu. Moc mne potěšila nálada kterou se mým milým podařilo vytvořit. Nálada, že já jsem ten jediný a důležitý bez koho to nejde, ten kdo ve skutečnosti zahajuje prodej. Začinatel. Moc mne potěšilo, že já jsem vystřelil první sekt na počest otevřeného obchodu. Moc mne potěšilo, že mne tam našla Spokojená a nepokazila mi mou chvíli. Moc mne potěšilo, že všichni pozorně poslouchali mé trhlé historky. Moc mne to všechno potěšilo.

Tož tak.

5 komentářů:

  1. Tak to teda blahopřeju, Začínateli...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to teda blahopřeju, Začínateli...

    OdpovědětVymazat
  3. ty mě děsíš! Nakonec se z tebe vyklube profesionální začinatel?! Ty brďo! ;O) Tak na zdraví, na knihy, na čtenáře a na dobrý začátky :O)

    OdpovědětVymazat
  4. Profesionální?Počkejte, jak vy jste to vlastně pochopili? Ne já, ale ony otevíraly knihkupectví! Jejich knihkupectví, vlastní, já jen nakupuju! Když mám za co. o nic když jsem to psal, vedl mi ruku ještě ten sekt. :)

    OdpovědětVymazat
  5. já myslím, že my jsme to pochopili... ;O)

    OdpovědětVymazat