Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 18. května 2005

Rozhovor

Začala mi chodit přání. Zatím dvě.
Spokojená: Jé, kdo ti poslal to přání s tou čtyřicítkou?

: Babička Ela, proč?

Spokojená: Já jen, že vidět to takhle napsané je horší než ji ve skutečnosti mít. Ještě že mě nikdo nic takového neposlal.

Mladší: Teda mami, ty teda vůbec nejsi odhleduplná na člověka co stojí jednou nohou v hrobě.

Všichni: smích

Mladší: No co, já jsem nemyslela taťku já jsem myslela všechny starší lidi co jim někdo přeje, vylepšovala.

Tož tak.

6 komentářů:

  1. a to řekneš jen tak mimochodem?! Styď se! ;O) Tak ti přeju k té druhé dvacítce jenom samou radost a holkám vysvětli, že hranice mládí je velmi variabilní (ostatně na to stejně časem příjdou samy ;O)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě nééééé!!!Až v neděli, ještě mne nechej být 39, prosím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hehehe :-)
    Děti jsou k zbláznění upřímné někdy, co? ;-)
    Já ti raději popřeju všechno nejlepší už teď, by mi to do víkendu nevypadlo z hlavy.
    A dávej na sebe pozor, nemládneš ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. To rozhodně neenavíc zapomínám a hluchnu, špatně vidím a jak jsem psal klimbám při řízení, no stařík co chceš. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Nepřeháněj !Kvalifikovanej život začíná po čtyřicítce. Pro Tebe tudíž až po víkendu. Tož teda taky předběžně blahopřeju !

    OdpovědětVymazat
  6. Taky posílám jeden pozdrav tvému stárnoucímu já.

    OdpovědětVymazat