Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 9. března 2005

K zemi!

Jsem dnes spadl z koně. Poprvé. Všechno je jednou poprvé.

Ladíme sed a klidnou nohu. Jezdíme na lonži. Protočilo se se mnou sedlo. V klusu. Na jízdárně. Ani jsem nestihl zareagovat a ležel jsem v pilinách. Trošku to zabolelo. Ještě že mám tak vyvinuté hýžďové svaly. Do hlavy jsem se nepraštil. Hucul není vysoký kůň, Denis. Uvidím zítra co mne bude bolet.

Tolik kolik.

11 komentářů:

  1. Tychi,Ty jedůvko! Už máš po zkouškách? :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jejky, kdopak ti to sedlo chystal? ;) No, snad se nic vážnýho nestalo....

    OdpovědětVymazat
  3. dokud nepadáš na hlavu... je to fajn ;OP A to se tady někdo nedávno chvástal, že se mu to ještě nestalo, co? :O)

    OdpovědětVymazat
  4. takhe bych to, fily, rozhodně neformuloval a raději bych spadl jako Spokojená do závěje než do pilin manéže, šašci mají těžkej život, bylo to docela tvrdý :)

    OdpovědětVymazat
  5. ještě by sis chtěl vybírat, jo? ;OP

    OdpovědětVymazat
  6. Režim SUCHAR.Ne vybírat bych si nechtěl. Padá každý. Jsou dokonce přístupy, které umožňují padat lidem, kteří by podle některých názorů padat rozhodně neměli, například fyzicky či mentálně postiženým. A to všechno v rámci rovných šancí. Ptám se tedy, proč by i Mikin neměl právo spadnout? No proč? :

    OdpovědětVymazat
  7. Režim OVCH.Aneb Opravdu Vtipný CHlapík!
    Pokud si mohu vybrat kam spadnu, vždycky, opakuji vždycky si vybírám. Bohužel tady jsem byl poněkud o možnost výběru ochuzen. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teda už jsem tu dlouho nebyla, ale nechápu...jaké zkoušky máš na mysli?

    OdpovědětVymazat
  9. [9] Skorojakékoli! :) Měl jsem pocit, že studuješ...

    OdpovědětVymazat
  10. Jo jo mám spoustu průkazek, na kterých je psáno, že jsem student(o: a taky nepracuju, takže fakt asi student budu, jen těch zkoušek je v posledním ročníku nějak málo...vlastně jen jedna, ta pooslední, hnusná a navíc státní(o:

    OdpovědětVymazat