Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 15. března 2005

Autobusák

Poslední dobou nespím příliš dobře. Bolí mne celý člověk a nejvíce ramena. Rytmus přerušovaného spánku přináší různá překvapení a zjitřená mysl nabízí nejrůznější konstrukce. Tuhle jsem řídil autobus do podivného města. Byl dostatečně velký pro všechny kdo v něm bydlíte. A fakt blbě se řídil.

Se supěním točím obrovským volantem. Krůpěje potu stékají mi po zádech a vytřeštěné oči poulím skrze čelní sklo obrovského autobusu. Je noc. Všude tma. Vidět je jen výřez skutečnosti v záři reflektorů. Rychlost není závratná, ještě jsem se s těžkým vozidlem nesžil.

V dálce se objevují světla neznámého města. Vjíždím mezi domy a v orientaci mi pomáhají lampy pouličního osvětlení. Názvy ulic jsou podivné a něco mi nesedělo i na ceduli s názvem města. Marně se snažím přijít věci na kloub. týrám nevyspalý mozek a nutím jej hledat souvislosti. Bezradně se otáčím do potemělého prostoru vozidla a pomalu mi dochází, co já jsem to vlastně za řidiče a koho to vezu. Co mi opravdu není jasné je fakt, proč někoho napadlo tohle město pojmenovat Bloguje.cz? Pokud tohle pochopím pak jména mých pasažérů ani názvy ulic nebudou tvrdým oříškem.

Tož tak.

12 komentářů:

  1. Den s velkým D. Neboj, někoho tahla blbost určitě napadne.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejen, ženerozumím svému snu, ale i Tvůj komentář, Jano, je mi záhadou. Můžeš být prosím konkrétnější? :

    OdpovědětVymazat
  3. Asi myslela, že někoho napadne pojmenovat město Bloguje.cz. Osobně teda myslim, že tohle město už existuje. Tady. A já jsem jeho hrdou občankou.

    OdpovědětVymazat
  4. Mikinejo to jsem myslela. Díky iKarkulko.
    Byl den blbec a vyjadřovací schopnosti někdy docházejí. Polepším se ju? ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. Janojá souhlasím s tím, že se polepšíš, ale možná by stačilo se chovat úplně normálně, třebas i s chybama. :)

    OdpovědětVymazat
  6. iKarkulkoDíky za pomoc. Vlastně pro ty důvody co uvádíš jsem to psal. Původně jsem chtěl uvést ještě SEZNAM PASAŽÉRŮ s odkazy a komentáři, pak mi to však přišlo příliš laciné. :)

    OdpovědětVymazat
  7. doufám, že jsem tam měla nějaký protekční místo! ;O)

    OdpovědětVymazat
  8. Jistě!Ten autobus byl plný protekčních míst! Si piš! :)

    OdpovědětVymazat
  9. jsou-li někde pouze protekční místa, přestane mít jejich protekčnost žádané kouzlo! Rezolutně pro sebe požaduji extra protekční sedadlo!!! ;O)
    (Nebo dvě ;O)

    OdpovědětVymazat
  10. Uf!!!fily, a co protekční místa se zvláštním poplatkem? Jo a na co protekční místa v protekčním autobuse s protekčním řidičem protekčními stevardy a stevardkami a vybraným jídlem a pitím bazénem tenisovými kurty a dalšími vykutálenostmi?
    To už ve snu nebylo. :)

    OdpovědětVymazat
  11. NJNale až budou v busu jen extra protekční sedadala, i ona pozbydou svého smyslu, tedy požaduji minimálně extra super protekční místo


    To sou sny, tuhle se Hawranovi zdálo, že já Chosse jsem zavraždil 7 lidí včetně Harry Pottera ......slušná masáž

    OdpovědětVymazat