Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 16. března 2005

Pravidla českého jazyka

Vůbec nic to neznamená. Nic si od toho neslibujte. Rozhodně ne zlepšení jazykové kvality mých příspěvků.

Chtěl jsem napsat komentář u Allory a zjistil jsem, že nevím jak se vlastně to slovo píše. Spontální nebo spontánní. Je třeba se poradit s autoritou. Napřed jsem to zkusil takhle a pak takhle. Jak se sami můžete přesvědčit, moc mi to nepomohlo. Proč však chodit někam, když můžeme jít zcela jinam.


Pravidla českého jazyka.

Tož tak.

15 komentářů:

  1. MikineMnohdy jsem odcházela, jak se tomu tady říká, se sklopeným ohonem a rudá byla až....no, stačí. Je tu spousta dobrých a pohotových lidiček, kteří tutově poradí :o)
    vyzkoušej tohle www.pravopis.cz

    OdpovědětVymazat
  2. a ještě slepí, už sem nejdu. Ach jo!!!!!
    :o(((

    OdpovědětVymazat
  3. 2Jana:O))))) Teď už tě spasí jen to, že jsi blondýna...

    OdpovědětVymazat
  4. Já chodívám sem : http://www.ujc.cas.cz/poradna/porfaq.htm

    ale tvůj probém tady zrovna neřešej, ale když dáš vyhledat, najdeš to v textu použitý správně ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Klíííd!!!Klidně sem choď, Jano. Jsi upřímně vítána.
    Hele, anquetil, ani to by ji nespasilo. :)
    Dík, Rybushko! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mikineje to rozhodně spontánní!!!

    OdpovědětVymazat
  7. tenhle problém řeším taky. Kolikrát nepoužiju slovo, který říkám stokrát za den jen proto, že si nejsem jistá, jak se píše ;O) Ale spontánní? To znám! Vždycky si vzpomenu na film "Vrať se do hrobu" :O)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak na tenhle filmsi vzpomenu vždycky při naprosto jiné příležitosti. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Máme dva trojúhelníkx (nebo kružnice) a jedné kouká z kapsy bagr.

    OdpovědětVymazat
  10. perkele,co Ty to vlastně čteš, můj blog asi nee, i když... bagr, ten tu taky není... :))

    OdpovědětVymazat
  11. musím se Perkeleho zastat! Ten komentář byl úplně k věci! Je vidět, že by sis měl ten film trochu připomenout ;O) Mimochodem - nač si vzpomeneš ty a při jaké příležitosti? :O)

    OdpovědětVymazat
  12. Příště, až budeš mít probléms pravopisem, můžeš se mě "spontánně" zeptat :)

    OdpovědětVymazat
  13. chichi, dvě kružnice, z níž jedné kouká z kapsy bagr, jsou moje oblíbené kružnice :-))) Jo, a Fily, perkele je holčina :-)))))

    OdpovědětVymazat
  14. co je to infinitif

    OdpovědětVymazat
  15. co je to infinitiv??Nevím co je to infinitiv!!:-(

    OdpovědětVymazat