Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 16. února 2005

Zachumelení!

Jsem se včera u fily camral jak odhazuju sníh. Ach jo, že jsem radši nedržel hubu.

Pro uklidnění, doma jsme sníh neměli, ale zato byl v garáži a v zádveří. Rohožku jsem našel až smetákem. Původně proklínaný vítr byl valstně naší záchranou. Kdyby sníh padal rovnoměrně, asi bych se z domu nedbyl. Není to sice zima jak z Ladových obrázků, ale dvacet čísel za noc při takovém větru je též dost.

Vyhradil jsem si na odklizení výjezdu dvacet minut, ale podcenil jsem to. Hrnul jsem mnohem déle a proto jsem co? Proto jsem přišel pozdě do práce! Silničáři se také vyrovnávali se svými nelehkými úkoly nestatečně. Cesta autem do práce se podobala sněžné rallye. Když nad tím tak přemýšlím, dnešní zasněžená vyjížďka na koních se asi konat nebude, neboť nedojedeme dostatečně blízko stájím...


My čekali jaro a zatím přišel mráz.
Tak strašlivou zimu nepoznal nikdo z nás.
Z chýší dřevo mizí a mouka ubýva,
do sýpek se raději už nikdo nedívá.

Z těžkých černých mraků se stále sypal sníh
a vánice sílí v poryvech ledových.
Zvěř z okolních lesů nám stála u dveří
a hladoví ptáci přilétli za zvěří
a stále blíž..........

Někdy ten co spěchá se domů nevrací.

Sakra lidi jeďte opatrně!

Tož tak.

P.S. To výše je úryvek z písničky Jaro od Fešáků, myslím. :)

5 komentářů:

  1. Ještěže máš plnej dřevník polen...

    OdpovědětVymazat
  2. A já?Já jsem taky poleno, dubový! Co jiného hledat v dřevníku, že? :)

    OdpovědětVymazat
  3. dnes to bylo fakt nadělení... taky jsem se prohrabávala po ránu ven sněhem, ale dojela jsem včas, protože "naši" silničáři to prostě zvládli! ;OP

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je docela hustý,jak by pravila Starší zasvěceně! :))

    OdpovědětVymazat