Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 7. února 2005

Sám doma

Znáte to? Ihned po otevření dveří si uvědomíte podle neklamných známek že obydlí je prázdné. Smutek smíšený s očekáváním nerušené pohody vykouzlí na vaší tváři rozpačitý úsměv a vy se opatrně vydáte do nitra neobsazeného příbytku. Rutina smíšená s pocitem objevitele nového území vede vaše kroky a neskutečný klid konejší Vaše smysly jitřené celodenní lopotou. Chvíli ještě čekáte kdo vás překvapí, nikdo.

Dohompal jsem se z práce až za tmy. Shodil jsem bundu a čepici. I rukavice zůstaly v polici na chodbě. Postavil jsem boty k topení, to v zimě dělávám, ráno jsou vyhřáté a lépe se mi jde do rachoty.

V kuchyni jsem si ukrojil kus jablkového koláče co včera babička se slovy ať mají děvčata něco sladkého před odjezdem upekla. Děvčata odmítla zdvořilostní frází, přece se nepozvracíme v autobuse. Naštěstí to babička neslyšela a na mne zbyl větší kus.

Pak jsem si sedl k PC a napsal tento spot o pocitech které mívám, když přijdu do prázdného bytu. No, upečeno nebývá pokaždé... :)

Tož tak.

4 komentáře:

  1. Prázdný byt, pár zvuků, jež přehluším hudbou. Ano, velice dobře znám. Jen místo koláče, rozinky se sýrem poďobávám...

    OdpovědětVymazat
  2. tak tohle já už nepamatuju ani... nepamatuju. :O) Ale díky tomu, že jsem si to tu přečetla, mi v hlavě zablikala kontrolka, že nám tchýňka nabalila taky nějakou tu sladkou tečku, tak jdu... :O)

    OdpovědětVymazat
  3. Jablkový koláč? Mňam!

    OdpovědětVymazat
  4. Co začala Stiva chodit na noční, tak to taky znám. Většinou toho využiju tak, že jdu spááááát...

    OdpovědětVymazat