Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 1. února 2005

Přitlučená rukavice!

Někdy se to schumelí, jedna rukavka za druhou, ...

Roztržitost slavila svůj úspěch. V neděli byl ten den. S plnou hrstí znehodnocených vstupenek v jedné ruce a rukavicemi v druhé, jsem se vydal ke kamnům. Otevřel jsem a hodil, potud dobře. Jenže jízdenky stále pevně svírala pravá ruka a levá zela prázdntou. Kouknu do kamen a ... byla tam, na kraji na popelu ležela. Rukavice. Odvážně jsem ji zachránil, levou. Rozhlížel jsem se kde mám druhou! A co myslíte? Byla tam! A už hořela, když jsem se na ni koukal.

Spokojená byla s mou roztržitostí smířená a ani mi moc nenadávala, ale ostatní se mi smáli, nevíte proč? Asi, že cizí neštěstí potěší! Možná se taky smáli radostí, že se to nepřihodilo jim.

Jo ta ohořelá levá, tu jsem si přitloukl vedle kamen. Na památku. Máme tam zlomený lyže a ohořelou rukavici, teď. Nevěřili by jste co udělá lehký žár s fleecem. Doma to raději nezkoušejte! Ta rukavice se hodila už snad jen na lehký peeling.

Tož tak.

7 komentářů:

  1. Proč lezeš do kamen v rukavicích? tam je teplo, tam je přece nepotřebuješ(o:

    OdpovědětVymazat
  2. TychiEhm, jak bych to ..., co bych k tomu... Asi nic. Bylo tam teplo, pravá rukavice se chvíli šklebila a pak zčeranala a zmizela! :)

    OdpovědětVymazat
  3. neriskuješ?oheň v dřevníku...

    OdpovědětVymazat
  4. aTeomyslím, že nee. Oheň v dřevníku už byl a mnoho škody nenatropil. :)

    OdpovědětVymazat
  5. někdy se zadaří ;O) Já jsem dnes hodila příbor do koše a obal od tyčinek dala do myčky... a pár minut trvalo, než mi to došlo... ;O)

    OdpovědětVymazat
  6. fily, házení lžiček do koše místo do myčky je moje specialitka taky :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. [5][6] To je sice pěkný, děvčata, ale už vám v tom koši lžička shořela? ;)

    OdpovědětVymazat