Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

úterý 1. února 2005

Vysvědčení! Koho to zajímá?!

Jsou témata otřepaná a jsou témata věčně se vracející a pak jsou ta ostatní. A tohle je nadčasové. A mne zajímá, tak co? A možná se chci i pochlubit, hm? Dvě vyznamenání, to už stojí za to. Přestože Starší měla hodně odřené uši, díval jsem se!

Jedničky, dvojky a ... pak už nic. Navzdory všem snahám sou paních učitelek a pánů učitelů dokázat nám během pololetí jak jsou naše děvčata neschopná, zapomětlivá a v neposlední řadě, jak jinak, hloupá, je obsah úředních listin pozoruhodně vyrovnaný.

Tož tak.

P.S. Starší má na víc a slíbila, že se polepší. Mladší jede na maximum, jen paní učitelka to jaksi nechápe. :)

4 komentáře:

  1. Blahopřeju :)
    Vyznamenání mi tygr nenosí, ovšem na jedničku z chování je pyšný odmalička ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Starší uši namaž a frčte dál(o: Gratulky

    OdpovědětVymazat
  3. Namazal jsem okolo pusy,med, slovy: "Máš na víc a Ty to víš." Jen odpípla, "Já vím." Je to pusinka, že? :)

    OdpovědětVymazat
  4. dvě vyznamenání?! Ty děti tě teda pěkně rozmazlují! ;O)

    OdpovědětVymazat