Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

čtvrtek 13. ledna 2005

Zlomyslná...

Zlomyslná šňůra od telefonu.

Leta trpím šíleným problémem. Zacuchává se mi šňůra od telefonu. Nejde jen o estetickou záležitost, jak by se mohlo zdát. V důlsledku zkroucení a zauzlení a zašmodrchání se šňůra zkracuje. Tahle fyzikální změna vede nakonec k neuvěřitelnému přikládání hlavy k přístroji, neb délka šňůry ke sluchátku více nedovolí nebo a to je horší, dochází k pádu telefonu na podlahu, pokud se nedostatečně k té béžové škatuli přitulím.

Stěžoval jsem si na prekérní situaci našenu telefonnímu technikovi. Říkám, co dělám špatně? Vezmu sluchátko(šňůra je O.K.), hovořím, položím sluchátko(je zkroucená). Říká mi, ukaž jak to děláš. Předvedu požadované. Jen pokývá hlavou a praví, no vidíš, vezmeš pravou rukou a při předávání do levé, aby jsi mohl strčit sluchátko pod bradu, nevědomky provedeš rotaci. Říkám, fakt? Ano, Mikine.

To mi ukázal minulý týden. Od té doby si dávám pozor. A co myslíte? Šňůra není překroucená. Možná, když se na tuhle činnost budu soustředit, naučím se sluchátkem netočit.

Tož tak.

6 komentářů:

  1. Kdysi jsme tohle hodně řešili...hlavně u telefonu, kde bylo ještě sluchátko nahoře napříč (uf, neumím to popsat - prostě starej telefon), tak když to lidi brali pravou rukou, tak buď sluchátko vraceli se šňůrou omotanou kolem přístroje nebo museli podivně kroutit rukou...prostě to sluchátko bylo dělaný pro zvedání levou :-) to jest pro praváky :-))))

    OdpovědětVymazat
  2. To je teda problém(o: Já ho zvedám tou rukou, ke kterému uchu ho pak dám a nekroutí se((o:

    OdpovědětVymazat
  3. Když nad tím tak přemýšlím,tak ten článek jsem taky zdrbal. Vlastně ten problém nastal až v okamžiku kdy jsem změnil stůl a přemístil telefon k pravé ruce. :(

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslel,že šňůry k telefonu se lze vidět jenom v Technickém muzeu...
    Vždyť bezdrátový přístroj už se dá pořídit za pár stovek...

    OdpovědětVymazat
  5. Opak je pravdou, aTeo!Alespoň u nás ve firmě. Naštěstí nejde o nějaké šunky telefony, ale o systémové telefony nutné pro řádné využití všech funkcí ústředny.

    OdpovědětVymazat
  6. uf, ty mi dáváš. Jsem se teď tak zamyslela, proč já mám vlastně telefon napravo, když ho zvedám levou a musím s k němu natáhnout. Tak jsem ho přemístila nalevo a ukázalo se, že je to horší, protože se musím natáhnout, když vytáčím číslo a je to horší, než se natahovat pro sluchátko :-))))) Už je zase tam, kde byl.

    OdpovědětVymazat