Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pátek 14. ledna 2005

Hra? Je to hra! A proto hrajme!

Za Q si dosaďte svůj nick a zbytek je na Vás.


Q,

chtěl bych Ti položit tolik otázek, jen nevím zda na ně chci slyšet odpovědi, které mi stejně nedáš.

V předchozí větě je přibližně shrnuta moje současná nálada ovlivněná jak ročním obdobím, tak tím co se děje ve mě a okolo mne. Proto velice citlivě reaguji na cokoli co se mne dotýká. Jenže mi chybí jistota jistoty. Jindy ne, ale teď ano. Skutečností je, že se ani nedokážu zeptat. Vlastně bych ocenil nějaké odpovědi na otázky, které jsem nepoložil. Ty bych si poslechl rád, pokud mi nějaké poskytneš.

Tož tak.

6 komentářů:

  1. Jak chceš .-)ad1: ne
    ad2: ano
    ad3: někdy
    ad4: ne
    ad5: ano
    ad6: červenou
    ad7: no comment
    ad8: ne
    ad9: zjistím, dám vědět
    ad10: ano.

    OdpovědětVymazat
  2. Nedodal jsem,že k odpověděm přiřadím otázky! Mám? Ale napadaly mne samé nezábavné hovadiny. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Pane, vaše hry jsou moc vypečené...

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, právě se blíží večer dalšího krátkého dne. Ne, nemáš z toho být smutný, páč po noci přijde zase nový krásný den(o:

    OdpovědětVymazat
  5. No jo no.aTeo: asi jo, páč je se mnou nikdo nepleje. :)
    Tychi: a bude krásný přestože se jedná o pondělí? ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Jasně že bude krásný(o: Pondělí nebo pátek, svátek nebo uzávěrkový den, to máš putna, dycky se najde aspoň chvilka z toho dne, která je aspoň trošku krásná(o:
    A navíc: Dobrá nálada po ránu sice nevyřeší tvůj problém, ale nasere tolik lidí, že stojí za to si ji udržet(o:

    OdpovědětVymazat