Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 12. ledna 2005

Koho by to bavilo?

No koho? Psát pořád o stejných věcech, když se nic neděje? Každý ráno do práce, pak domů a každý den na novo. Už se mi ani nezdají sny.

Možná jsem přepálil start do tohohle fungl novýho roku. Tak blbý pocity jsem už dlouho neměl. Naposledy někdy na podzim. Nic se mi nedaří, nic se mi nechce. Nebaví mne to co mne normálně bavilo a ze zábavy se mi stává práce. Utěšovatelů ubylo a nálada je hluboko pod čarou ponoru.

Kdyby tak aspoň byl sníh. To by bylo veseleji. Minulý dva dny mlha jak mlíko. Dnes ráno se zdvihla a zanechala za sebou ojíněné pařáty vegetace. Než jsem si stihl tu krásu uvědomit byla pryč a zůstalo jen zamračené pošmourno. Ještěže jsme byli odpoledne na koních.

Tož tak.

2 komentáře:

  1. Presne take iste pocity zdielam aj ja :-) V poslednej dobe je cely svet nejaky divny... vobec nic sa mi nechce robit, dokonca sa mi uz nechce ani spat!... no radsej budem verit ze heslo: "Cas vsetko vyriesi" neklame a ze opat raz bude lepsie :-)) a tebe drzim palce, nech sa ti to tiez podari ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nepropadej malomyslnosti, Mikine!Vždycky se něco děje a blbá nálada je jenom nálada...
    Turn Your face towards the Sun and all shadows will fall behind You...
    Že žádný Slunce nevidíš? Vzpomeň na Zákopčaníka: Slunce v duši... a hluboká úklona :)

    OdpovědětVymazat