Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

sobota 29. ledna 2005

EDEN

Hledáte ráj? Ráj na zemi? A tušíte jak, že by taková věc mohla vypadat? Já tak trošku ano!

Oko mi náhodně zabloudilo do přepravky s jižními plody v nejmenovaném obchodě co o něm tuhle tak pěkně píše HuMorous. Normálně, rozuměj bez dalšího důvodu bych jako člověk, který ví jak má mango vypadat a chutnat, tu zelenou věc nekoupil, ale takhle?

$$OBR21097$$

No, nekupte ráj za 9,90Kč v akci!

Tož tak.


P.S. Od té doby, asi týden, pečlivě prohlížím inkriminovanou přepravku a nic. Měl jsem štěstí?!

6 komentářů:

  1. No jo, ale co s tím rájem teď? necháš ho shnít? nebo ho snad sobecky sníš?

    OdpovědětVymazat
  2. Tychipokud se mi to povede, rozdělím se se svými nejbližšími. Avšak po minulé zkušenosti s podobným plodem tomu nedávám moc šancí, viz úvod spotu. Kdyby tam nebyl ten nápis nekoupil bych ho. :)

    OdpovědětVymazat
  3. aTeoS Tebou já se nehodlám předhánět! Vždycky vyhraješ. :) Tohle však není žádná manipulace, přestože to tak vypadá.
    Tož tak.

    OdpovědětVymazat
  4. NevypadáJe to origoš. Zkus někdy utrhnout zelený plod, přelepit a nechat "dojít" na slunci do červena. Je to podobné, jako při opalování: http://www.ftipky.cz/pic.php?id=4152&ko=999&radit=dat

    OdpovědětVymazat
  5. tenhle ráj se nedal nekoupit! ;O) A je dobře, že jsi ho vyblejskl :O)

    OdpovědětVymazat